Laatste dagen Java

20 juli 2012 - Kuta, Indonesië

Beste volgers,

Na Solo de reis naar de Bromo, opnieuw een lange reis in de auto. Maar dit keer een busje voor 9 personen voor ons alleen. Dus iedereen kon lang uit zitten\liggen, maar het blijft een lange zit over hobbelige drukke 2 baans wegen.
's avonds met onze gids Latif zitten lachen over bewolkte zonsopgang bij de Bromo. Na een nacht in een niet zo heel erg fris (vies!!!) bed, de volgende ochtend heel vroeg op en in een Jeep in colonne naar de Bromo. Een dolle rit over de lava vlakte, waarbij onze chauffeur blijkbaar als eerste wilde aankomen. Op het uitkijkpunt waren we zeker niet de enige.
Langzaam kwam de zon op ................ Echter verdekt door mist en wolken :-(
Met een lichte kater terug over de lava vlakte naar de nog actieve krater Bromo. Na 249 traptreden stonden we er bovenop.

Na ontbijt in het hotel, door naar het vliegveld van Surabaya. Op weg naar de volgende fase van onze reis: Bali.

Ondertussen aangekomen, weer in het donker, maar het ziet er sprookjesachtig uit. We zijn erg benieuwd morgen bij daglicht.