Eerste twee dagen Bali

21 juli 2012 - Kuta, Indonesië

Beste volgers,

De afgelopen dagen in Seminiyak doorgebracht. Een totale cultuurschok, want gewoon playa del Bali. Vol met Aussies en verkopertjes op het strand.

Wat wel ontzetten gaaf is zijn de enorme hoge golven. Jelmer zat meer in zee dan op z'n ligbedje. Het hotel bleek bij daglicht dus echt supermooi, compleet met bewerkt teakhout, offer plekjes, bediening in Balinese kleding.

Morgen naar onze volgende stek: Sanur.

Tot de volgende blog.

1. Lizzy:
    22 juli 2012
    Lieve Monique, Dick, Jelmer en Susan, leuk om jullie reis zo te volgen, vergeet niet een Balinese massage op het strand te nemen! Heel veel plezier nog, groetjes Lizzy en family
  2. Elles:
    22 juli 2012
    Het is genieten hier op Bali! Van Sanur gingen we naar Ubud - daar is het mooi en leuk, fietstocht is een aanrader, en het monkey forest - en vanmiddag zijn we aangekomen in Lovina! Morgen snorkelen en dolfijnen spotten! Wellicht tot ziens! ;) Geniet ervan! Groetjes Erwin en Elles
  3. Loes en aad:
    22 juli 2012
    Neem maar een lekker ijsje van ons ! Vandaag Rob en Peter, beiden compleet (met 8) hier voordat ze a.s. vrijdag weggaan :
    lekker Indisch eten, jullie sfeertje proeven ! Zo komen wijzelf nooit weg,allemaal uitzwaaien ! Texel in sept.?
    Laten je maar lekker verwennen, wij balen, jullie Bali !
    Jelmer en Susan, neem de kans waar, misschien is zo ver weg
    in de Oost één keer en dan nooit meer in je leven.
    Hier is het weer a.s. week boven nul, grapje, het wordt tot 30gr,
    de zomer is dus eindelijk begonnen.
    Weer veel plezier gewenst. Liefs LENA. xxx